منتديات ايجي نت

دعم أهلنا في فلسطين

> >

بيع وشراء اكونتات كروس فاير ركن مخصص لعرض الاعلانات - وبيع الايميلات - وبيع حسابات كروس فاير - شحن zp

07-05-2013, 09:50 PM
شحن zp + مفاجأة كبيرة

بسم الله الرحمن الرحيم

أسعار شحن zp :

5000 زد بى = 15 ج
10000 زد بى = 30 ج
وهكذا :)

أسعار شحن الGb : ( وبرضه عندنا وبس :) )

20 الف جى بى = 7 ج
40 الف جى بى = 15 ج

يعنى انت تقعد تجمع سنة فى 40 الف جى بى واحنا نجبهولك بارخص الاسعار :D

اى حد عاوز اى حاجة يكلمنى على ايميل الفيس : https://www.facebook.com/?q=#/mohame...86?ref=tn_tnmn
ملحوظة : انا مبستلمش حاليا كميات كبيرة عشان انا فى 3 ث وان شاء الله ف الاجازة هستلم اى كميات وهيبقى فيه مفاجآت كتيرة وهيبقى فيه ان شاء الله شحن zp فورى بسعر 45 ج لل10 الاف :) ..
المفاجأة : الان فقط وحصرياااااااااا عندى انا وبس .. فك بلوك سوبر ريوردز ب30 ج فقطططط .. اى حد بيعرف يشحن من سوبر ريوردز بس للآسف الاكونت بتاعه واخد بلوك انا هفكهوله ان شاء الله .. فك البلوك بياخد ف حدود يوم ان شاء الله :) ..
كام ملحوظة كدا : 1- فك البلوك مبيمشيش ع كل الاكونتات بس بنسبة 95 ف المية ان شاء الله للاكونتات وف حالة ان البلوك متفكش الفلوس هترجع لصاحبها وان شاء الله ده حاجة مش هتحصل بس عشان كل واحد يبقى ضامن حقه :)
2- انا مبقولش طريقة شحن لحد .. يعنى اللى عاوز يفك بلوك يكون بيعرف يشحن منها عشان الفلوس متروحش عليه هو :(
3- يرجى من اى حد هيدينى الاكونت بتاعه عشان افكله البلوك ميخشش ع سوبر ريوردز خاااااااااااااااااااااااااااااالص الا اما اقوله ان تم فك البلوك وبعدين يخش يعيش بقى مع نفسه
4- فك البلوك مبينفعش للآسف الا مرة واحده بس عشان كدا بنبه تانى اللى عاوز يفك البلوك ياريت يكون بيعرف يشحن منها عشان مياخدش بلوك تانى :(
5- اذا حد دخل ع الاكونت ولقى البلوك اتفك وبعدين جاله بلوك تانى وانا اكون لسه مشوفتش الاكونت ويجى يقولى البلوك متفكش انا هعرف م عندى ان شاء الله انه اخد بلوك تانى عشان بس محدش يستنصح عليا :(

والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته
07-05-2013, 09:51 PM
رد: شحن zp + مفاجأة كبيرة

بالتوفيق
07-05-2013, 10:25 PM

الحقيقة اسعار جميلة اتمني لكم التوفيق :)
07-05-2013, 11:55 PM

طب كميات في حدود قد ايه كده ؟
08-05-2013, 01:07 AM

شوف انت عاوز اد ايه وانا اقولك اقدر اشحنهم دلوقتى ان شاء الله ولا لا عشان الدراسة :( بس ف الاجازة ان شاء الله اى كمية انا معاك :) .. وياريت تضفنى ع الفيس احسن نتكلم هناك

الكلمات الدلالية (Tags)
مفاجأة, زين, zp, كبيرة