منتديات ايجي نت

دعم أهلنا في فلسطين

> >

بيع وشراء اكونتات كروس فاير ركن مخصص لعرض الاعلانات - وبيع الايميلات - وبيع حسابات كروس فاير - شحن zp

25-04-2013, 10:17 PM
عاوز zp باسعار مناسبة ؟! just enter

بسم الله الرحمن الرحيم

شحن زد بى وجى بى باسعار خيالية مش هتلاقيها فى حتة تانية

أسعار شحن zp :

5000 زد بى = 15 ج
10000 زد بى = 30 ج
وهكذا :)

أسعار شحن الGb : ( وبرضه عندنا وبس :) )

20 الف جى بى = 7 ج
40 الف جى بى = 15 ج

يعنى انت تقعد تجمع سنة فى 40 الف جى بى واحنا نجبهولك بارخص الاسعار :D

اى حد عاوز اى حاجة يكلمنى على ايميل الفيس : https://www.facebook.com/?q=#/mohame...86?ref=tn_tnmn
ملحوظة : يا رجالة انا فى 3 ث وورايا امتحانات فبعتذر لاى حد كلمنى وقولتله انى مش هقدر اخلصه وده بسبب المذاكرة الكتيرة :) .. فارجو اى حد يكلمنى يتفهم الموضوع وانا باذن الله اذا فاضى هخلصه ان شاء الله :)

والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته
25-04-2013, 10:26 PM
رد: عاوز zp باسعار مناسبة ؟! just enter

الكلام ده تمااااااااااام التمااااااااااام بس ضماناتك ايه ؟ ايه اللي يضمنلي ان الزد بي يوصل ؟ ياريت تكتب ضماناتك
26-04-2013, 12:50 AM

بص يا حبى انا اللى اعرفه ان الضمان و الثقة بيجى من التعامل بينى وبينك فانا معرفش بصراحة اضمنلك ازاى م قبل ما اتعامل معاك والا ابقى بكدب :)
ع العموم ده صفحتى ع الفيس يمكن تثق شوية :) https://www.facebook.com/pages/Cross...52050911625336
وكمان فيه ناس هنا شحنت منى ومنهم ( عراقى انا ) المشرف :) .. تقدر تسأل اى حد شحن سواء هنا او تشوف اسمه ع الفيس ف الصفحة بتاعتى وتسأله بنفسك :)
26-04-2013, 06:59 AM

نصيحة الى يحب يشحن يشحن على فترات
يعنى حاجات بسيطة الحذر واااجب

وبالتوفيق لصاحب الموضوع
26-04-2013, 12:20 PM

طب انا عاوز 40 الف جي بي توصلني في قد ايه وياريت تكتب رقم تليفونك احسن علشان نعرف نتفاهم ويبقي لينا تعامل مع بعضينا

الكلمات الدلالية (Tags)
مناسبة, باسعار, enter, just, عاوز, zp, ؟