منتديات ايجي نت

> >

ايجى نت الارشيف العام .:: مواضيع ايجى نت المكرره والغير مفيده - تم منع المشاركات فى القسم منعا لضرر الاعضاء ::.

09-03-2014, 07:14 PM
الحدث الرئيسي , الان وحصريا هكر الاسلحة VIP , وكمان هكر ZP & GP قريبااا SoOoOoOoN

بسم الله الرحمن الرحيم

دلوقتى زي ما انتو عارفين ناس كتيرة بدور على هكر الاسلحة الفى اى بى او هكر ZP & GP وفى ناس بتقول هكرات ومش عارف ايه لكن بيبقو Scrammer لكن دلوقتى كلام بقى حقيقي

هكر الاسلحة VIP وكمان ZP & GP قريبا بين ايديك

انا دلوقتى الهكر عملتو ازاي بمعني ادق تكون فى ماب Map تروح من خلال الهكر تختار الاسلاح الفى اى بى الى عايزو اذا كان

AK47 Fury Or Beast & Thompson Infrenal Dragon & RPK Infrenal Dragon & M4A1 Iron Beast & AWM Sniper Infrenal Dragon

:: شوية صور عن الاسلحة الفى اى بى ( وقريبااا الفيديو الخاص ) ::

Thompson Infernal Dragon

RPK Infrenal Dragon

AK47 Fury

AK47 Beast

AWM-Infernal Dragon

M4A1 Iron Beast

ملحوظة : الاسلحة دي بتبقى معاك فى الماب بس يعني مش بتبقى على طووول انا بحاول اعمل كدا فيها بس لسه بردو لكن بهكر ZP & GP هقدر ان شاء الله اشتريهم كلهم

انا قدرت اعمل ZP 99999999999 بس لسه طريقة تثبيتهم فى MysQl بتاعت كروس فير مقدرتش وبحاول فيها عشان كدا بقول قريبااااا

الهكرات دي كلها هتنزل قريبا ان شاء الله بتاريخ 1/4/2014

الكلمات الدلالية (Tags)
الاصلية, الان, الحدث, الرئيسي, الرئيسيsooooooon, gp, sooooooon, vip, zp, هكر, وحصريا, وكمان, قريبااا